marți, 5 iulie 2011

Banutei cu cereale



Aveam o pofta de ceva dulce, ceva de speriat.Dar din ce sa fac ceva dulce? Nu tu lapte , nu tu oua, margarina mai aveam cam jumatate de pachet, si am zis:”hai sa scot ce mai am si vad eu ce incropesc “.Si am scos din dulap:
-vreo 200 g de cereale cu alune si stafide
-150 g de faina (ca atat mai aveam)
-100 g zahar
-200 g de pesmet
-150 g margarina
-cam 2 linguri de cacao
-esenta de vanilie
-coaja si zeama de la jumatate de lamaie
-un plic de praf de copt

Cerealele le-am pus putin la inmuiat intr-un bol cu apa cam cat sa le acopere (10 min).Margarina am topit-o si am lasat-o sa se racoreasca.
Apoi am amestecat toate ingredientele cu cerealele ( cu tot cu apa) si margarina si am obtinut un aluat vartos ca pentru biscuiti.
Din aluat am luat cate o lingura si am format mingiute pe care le-am aplatizat formand niste banutei mai maricuti.
Tava am gatit-o in hartie de copt si am asezat frumos banutei in ea si ..tusti la cuptor.
Dupa vreo 25 – 30 de minute erau gata . Aromele amestecate, de vanilie, cacao , alune si lamaie erau imbietoare facandu-ma nerabdatoare sa le gust. Nu va pot spune cu cata pofta le-am mancat.MihaL si NuTsu au fost incantati si ei. Tocmai de aceea, dupa vreo 2 ore, nu mai era nici un banutel J
Incercati si voi.E simplu si economic.
Pofta buna!


Un comentariu:

  1. cam tot asa de inedit si "incoprit" sa apara si banutei cu figuri de oameni morti sau vii (depinde de tara de provenienta) :))) in conturile si portofelele voastre

    RăspundețiȘtergere