joi, 14 iulie 2011

Tocanita de rosii cu organe de porc


M-am trezit dimineata cu o pofta nebuna de tocanita de rosii, dar in acelasi timp aveam si pofta de organe de porc. Asa ca le-am combinat si a iesit tocanita de rosii cu organe de porc. Buuuuna!

Ingrediente:
- 1 bucata cam de 500 g de ficat de porc
- 2 inimi mici de porc
- 1 bucata de limba de porc
- 1 bucata de fleica de porc cam de 300 g
- 2 kg de rosii proaspete si bine coapte
- 1 ardei gras galben
- 1 morcov
- 4 cepe potrivite
- cimbru uscat cam cat iei intre degete
- patrunjel, oregano, busuioc, leustean, toate verzi, proaspete
- 1/2 lingurita de boia, dulce sau iute, dupa preferinta (eu am pus iute)
- sare si piper dupa gust

Mod de preparare:
                      Spalam organele bine, bine si le taiem cubulete. Limba o dam intr-un clocot in apa , pentru a putea curata bine partea alba de deasupra, care nu-i comestibila.  Intr-o cratita mai adanca, cu ulei incins, punem organele la calit.

Spalam si tocam legumele iar rosiile le curatam de pielite.Verdeata o spalam si o tocam marunt.


Cand organele sunt calite, adaugam legumele tocate si le lasam si pe ele sa se caleasca putin. Adaugam cam 300 ml de apa si lasam sa fiarba organele si legumele bine. Dupa ce a scazut apa, adaugam rosiile. Lasam din nou sa scada si la sfarsit adaugam boiaua, sarea si piperul si verdeata tocata. Mmmmm, aromata, gustoasa, aburinda... buuna ! Am mancat si eu si baietii mei cu mare pofta.


Adevarul e ca aceasta mancare e putin mai mult consistenta si un piculet grea, dar odata la nu stiu cat timp, merge sa mananci si o lecuta mai consistent, chiar daca ingrasa :).

                              Pofta buna!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu